CeramicExpert.ro - prietenul #1 al faiantarilor din Romania (ceramicexpert.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:
România
- Curier Rapid (FAN/Urgent/Nemo), Livrare in 1-2 zile, Calcul cost livrare in functie de valoarea comenzii, Cost suplimentar in cazul platilor in sistem ramburs 15,00 RON
0,00 RON … 350,00 RON → 12,00 RON
350,00 RON sau peste → 0,00 RON
Consumatorul persoana fizica are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Returnarea produselor se face pe cheltuiala consumatorului doar dacă pachetul/produsul este complet (cu toate accesoriile originale incluse si intacte) si in stare noua, iar acestea nu au suferit deteriorari, urmand sa primeasca in termen de 14 de zile de la denuntarea unilaterală formulata in scris (document semnat de consumator si transmis electronic sau prin posta cu confirmare de primire) contravaloarea comenzii, dar nu mai devreme de data receptionarii produselor.
Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat consumatorului în momentul în care acesta sau o parte terţă desemnată de acesta, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului în momentul livrării produselor către transportator, dacă transportatorul a fost însărcinat de către consumator să transporte produsele, iar această opţiune nu a fost oferită de către profesionist, fără a aduce atingere drepturilor consumatorului faţă de transportator.
Avem dreptul ca atunci cand consideram ca actiunile clientului au fost cu rea-vointa sa solicitam acestuia daune interese, in conditiile legislatiei in vigoare (Exemplu: Daca bunul returnat prezinta urme clare de exploatare, vom considera returnarea ca fiind abuziva si este posibil sa solicitam daune conform legii).
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza ulterior onorarea altor comenzi ale clientului care a dat dovada de abuz.
Mentiune speciala : produsele prevazute cu motor termic (benzina, GPL sau diesel) odata puse in functiune intra intr-un proces ireversibil de uzura ceea ce presupune ca in cazul returnarii unui produs cu motor termic care a fost pus in functiune, acesta se considera uzat in proportie de 15%. Suma returnata pentru un produs cu motor termic returnat care a fost pus in functiune va fi de 85% din valoarea comenzii.